Organizácia kultúrnych podujatí.
Martina Matiová
Tel. č.: 055/202 89 52
e-mail: matiova.martina@valaliky.sk
Úradné hodiny | ||
---|---|---|
Pondelok: | 7.30 – 12.00 h | 12.30 – 15.30 h |
Utorok: | nestránkový deň | |
Streda: | 7.30 – 12.00 h | 12.30 – 17.30 h |
Štvrtok: | 7.30 – 12.00 h | 12.30 – 15.30 h |
Piatok: | 7.30 – 13.00 h |
Valalický jarmok 2022 usporiadame pravdepodobne v sobotu 11.6.2022 od 13.00 - 19.30 hod. Záujemcovia o predaj (cukroviniek,suvenírov ,bižutérie, hračiek a občerstvenia) na jarmoku sú povinní od 1.4.2022 do 1.6.2022 zaslať vyplnenú,podpísanú prihlášku a podpísaný Súhlas so spracúvaním osobných údajov (Príloha č. 3 k VZN č. 3/2018) a kópie požadovaných dokumentov. Zároveň je potrebné zaplatiť daň za prenájom verejných priestranstiev (4,-- eur/m2). Poradie stánkov sa určuje podľa dátumu zaplatenia poplatku za verejné priestranstvo. Nie podľa dátumu prijatia prihlášky! Organizátor si vyhradzuje právo výberu sortimentu (aby sa jeden druh neopakoval). Z kapacitných dôvodov nie je možné poskytnúť priestor pre ďalší výčap.
Číslo účtu na zaplatenie poplatku za verejné priestranstvo počas príležitostného trhu (jarmoka/odpust) vo výške 4 €/m²:IBAN VUB: SK10 0200 0000 0000 1712 7542. Ako variabilný symbol uveďte vaše IČO.
(Príloha č. 3 k VZN č. 3/2018)
Valalický odpust
- sa uskutoční 1.11.2022 , príležitostný trh sa uskutoční na dopravnom ihrisku (za Zdravotným strediskom). Na Športovej ulici je zákaz predaja.
Záujemcovia o predaj (cukroviniek,suvenírov ,bižutérie, hračiek a občerstvenia) v čase odpustovej slávnosti sú povinní od 1.4.2022 do 1.10.2022 zaslať vyplnenú,podpísanú prihlášku a podpísaný Súhlas so spracúvaním osobných údajov (Príloha č. 3 k VZN č. 3/2018) a kópie požadovaných dokumentov. Zároveň je potrebné zaplatiť daň za prenájom verejných priestranstiev (4,-- eur/m2). Poradie stánkov sa určuje podľa dátumu zaplatenia poplatku za verejné priestranstvo. Nie podľa dátumu prijatia prihlášky!
Číslo účtu na zaplatenie poplatku za verejné priestranstvo počas príležitostného trhu (jarmoka/odpust) vo výške 4 €/m²:IBAN VUB: SK10 0200 0000 0000 1712 7542. Ako variabilný symbol uveďte vaše IČO.
Poplatok za užívanie priestoru trhoviska počas roka sa určuje podľa plochy, ktorú predajca využíva na predajné účely, a to:
a) pri ploche do 5 m2 sa určuje poplatok 4 €/deň
b) pri ploche do 10 m2 sa určuje poplatok 6 €/deň
c) pri ploche do 20 m2 sa určuje poplatok 12 €/deň
d) pri ploche nad 20 m2 sa určuje poplatok 20 €/deň.
Sadzobník poplatkov za prenájom priestorov:
1. | Priestory na komerčné využitie: | |
a) |
zasadačka (1 hodina) | 10 € |
b) | kulturný dom za 1 deň | 100 € |
c) | za kultúrne a športové akcie za 1 hod. | 10 € |
2. | Priestory kultúrneho domu a kuchyne: | |
a) | kar | 20 € |
b) | oslava do 30 osôb do 20.00 hod. | 50 € |
c) | oslava do 60 osôb do 20.00 hod. | 100 € |
d) | oslava do 60 osôb po 20.00 hod. | 150 € |
e) | svadba, oslava od 61 do 100 osôb | 220 € |
f) | svadba, oslava od 101 do 150 osôb | 260 € |
g) | svadba, oslava od 151 do 200 osôb | 300 € |
h) | svadba, oslava od 201 do 250 osôb | 340 € |
i) |
oslava, svadba podľa písm. d),e),f),g), tohto bodu, ktorá pokračuje po 9.00 hod následujúci deň maximálne do 15.00 hod. |
100 € |
j) | ples, zábava pre organizácie so sídlom v obci Valaliky | 200 € |
k) | ples, zábava pre organizácie so sídlom mimo obce Valaliky | 300 € |
l) | poplatok za rezerváciu termínu oslavy, svadby podľa písm. b) až g) tohto bodu | 50 € |
m) |
odovzdanie kuchyne po ukončení oslavy, svadby podľa písm. b) až g) tohto bodu v nevyhovujúcom stave (špinavý riad, nečistota) |
50 € |
n) | klimatizácia v sklade pri Kultúrnom dome (na koláče) | 10 € |
o) | zapožičanie obrusov, za 1ks obrus nad 2m | 1,50 € |
Všeobecne záväzné nariadenie obce Valaliky č.2/2020 o úhradách za služby poskytované obcou Valaliky